Ponowienie płatności elektronicznej Przelewy24.
Jeśli z jakiegoś powodu próba płatności elektronicznej Przelewy24 w naszym sklepie nie została zakończona pomyślnie, pojawił się problem z połączeniem internetowym, z bankiem lub przeglądarką, taką płatność można ponowić.
Należy zalogować się na konto klienta. Po zalogowaniu wybrać zakładkę "Zamówienia" (https://kontakt-sa.pl/historia-zamowien), następnie na otworzonej liście zamówień kliknąć przy pożądanym zamówieniu "Szczegóły"
Ukaże siÄ™ szczegółowy podglÄ…d zamówienia, w którym znajduje siÄ™ link do ponownej próby pÅ‚atnoÅ›ci.Â
Aby skorzystać z tej opcji należy być zarejestrowanym klientem. Â
Jeśli mimo to płatność się nie powiedzie można opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym podając w tytule przelewu numer zamówienia ze sklepu. Poniżej nr konta do wpłaty:
Numer konta dla wpłat w walucie PLN:
BNP Paribas Bank Polska
89 1600 1345 0004 1201 9500 0001