Ponowienie płatności elektronicznej Przelewy24.

Jeśli z jakiegoś powodu próba płatności elektronicznej Przelewy24 w naszym sklepie nie została zakończona pomyślnie, pojawił się problem z połączeniem internetowym, z bankiem lub przeglądarką, taką płatność można ponowić.

Należy zalogować się na konto klienta. Po zalogowaniu wybrać zakładkę "Zamówienia" (https://kontakt-sa.pl/historia-zamowien), następnie na otworzonej liście zamówień kliknąć przy pożądanym zamówieniu "Szczegóły"

Ukaże się szczegółowy podgląd zamówienia, w którym znajduje się link do ponownej próby płatności. 

Aby skorzystać z tej opcji należy być zarejestrowanym klientem.  

Jeśli mimo to płatność się nie powiedzie można opłacić zamówienie przelewem tradycyjnym podając w tytule przelewu numer zamówienia ze sklepu. Poniżej nr konta do wpłaty:

Numer konta dla wpłat w walucie PLN:

BNP Paribas Bank Polska

89 1600 1345 0004 1201 9500 0001