Koło pneumatycznego ze stalowym korpusem oraz dętkową oponą. Tarcza koła jest stalowa, tłoczona, cynkowana.
Koło pneumatycznego ze stalowym korpusem oraz dętkową oponą. Tarcza koła jest stalowa, tłoczona, cynkowana.
Koło pneumatycznego z tworzywowym korpusem oraz dętkową oponą. Tarcza koła wykonana jest z polipropylenu w kolorze czerwonym.
Koło pneumatyczne składa się ze stalowej, tłoczonej i zawijanej tarczy w kolorze czerwonym wyposażonej w łożysko oraz bieżnikowanej opony z dętką z wentylem samochodowym.
Koło pneumatycznego ze stalowym korpusem oraz dętkową oponą. Tarcza koła jest stalowa, tłoczona, cynkowana.
Koło pneumatyczne składa się ze stalowej, tłoczonej i zawijanej tarczy w kolorze czerwonym wyposażonej w łożysko kulkowe oraz bieżnikowanej opony z dętką z wentylem samochodowym.
KoÅ‚o pneumatycznego ze stalowym korpusem oraz dÄ™tkowÄ… oponÄ…. Tarcza koÅ‚a jest stalowa, tÅ‚oczona, cynkowana. KoÅ‚o w wersji z przesuniÄ™tÄ… piastÄ….Â
Koło pneumatycznego z tworzywowym korpusem oraz dętkową oponą. Tarcza koła wykonana jest z polipropylenu w kolorze czerwonym.
Koło pneumatyczne składa się ze stalowej, tłoczonej i zawijanej tarczy w kolorze szarym wyposażonej w łożysko oraz bieżnikowanej opony z dętką z wentylem samochodowym.
Koło pneumatyczne składa się ze stalowej, tłoczonej i zawijanej tarczy w kolorze zielonym wyposażonej w łożysko kulkowe 6201 RS oraz bieżnikowanej opony z dętką z wentylem samochodowym.
Koło pneumatyczne składa się ze stalowej, tłoczonej i zawijanej tarczy w kolorze czerwonej wyposażonej w łożysko kulkowe 6201 oraz bieżnikowanej opony z dętką z wentylem samochodowym.
Koło pneumatyczne składa się ze stalowej, tłoczonej i zawijanej tarczy w kolorze zielonym wyposażonej w łożysko kulkowe 6201 oraz bieżnikowanej opony z dętką z wentylem samochodowym.