Łożysko kulkowe motoryzacyjne CBK 166-2RSR do sprzęgła (oporowe) stosowane w pojazdach samochodowych takich jak Fiat 126p, potocznie nazywanego maluchem oraz także we Fiacie Cinquecento 700.
Łożysko kulkowe CBK 287 powszechnie stosowane w pojazdach samochodowych, spełnia ważną rolę m.in. zmniejsza opory tarcia, przedłuża trwałość części współpracujących z łożyskiem.
Łożysko stożkowe CBK 333 do koła przedniego stosowane w ciągnikach MF-235, MF-255 i URSUS 2812 3512.
Łożysko stożkowe CBK 333 powszechnie stosowane w pojazdach samochodowych, spełnia ważną rolę m.in. zmniejsza opory tarcia, przedłuża trwałość części współpracujących z łożyskiem.
Łożysko kulkowe 543806 zam. IR 8019 powszechnie stosowane w pojazdach samochodowych.
Łożysko kulkowe 534682 zam. IR 8013 do piasty koła, powszechnie stosowane w pojazdach samochodowych.
Łożysko kulkowe skośne FAG zwykłe poprzeczne jednorzędowe składa się z pierścienia zewnętrznego, pierścienia wewnętrznego oraz koszyka z kulkami.
Łożysko kulkowe 523854 zam. IR 8006 do piasty koła, powszechnie stosowane w pojazdach samochodowych.
Łożysko kulkowe 524527 zamiennik IR-8054 przeznaczone jest do piasty koła (przód), powszechnie stosowane w pojazdach samochodowych.
Łożysko kulkowe 544033 zam. IR 8028 powszechnie stosowane w pojazdach samochodowych, spełnia ważną rolę m.in. zmniejsza opory tarcia, decyduje w dużym stopniu o bezpieczeństwie jazdy, przedłuża trwałość części współpracujących z łożyskiem.
Łożysko kulkowe 544307 zam. IR-8065 do piasty koła, powszechnie stosowane w pojazdach samochodowych, spełnia ważną rolę m.in. zmniejsza opory tarcia, decyduje w dużym stopniu o bezpieczeństwie jazdy, przedłuża trwałość części współpracujących z łożyskiem.
Łożysko kulkowe 561481 zam. IR-8086 do piasty koła, powszechnie stosowane w pojazdach samochodowych, spełnia ważną rolę m.in. zmniejsza opory tarcia, decyduje w dużym stopniu o bezpieczeństwie jazdy, przedłuża trwałość części współpracujących z łożyskiem.